TARTALOMJEGYZÉK
- ELŐSZÓ
- SZERKESZTŐI ELŐSZÓ
- ZENEELMÉLETI, ZENEPEDAGÓGIAI MEGKÖZELÍTÉSEK
- Heltai-Duffek Ildikó: Vokális műfajok Itáliában a 16-17. század fordulóján - a monodikus stílus kialakulása
- Horváth Zsolt: Különféle tonális rendszerek és jelenségek a 19. és 20. században
- Török Ágnes: A 20-21. századi kóruszene notációjáról
- Váradi Judit: A zenehallgatás társadalmi dimenziói
- S. Szabó Márta: A zenei elméleti tárgyak iskolarendszerű tanításának múltja Magyarországon
- Szalai Tamás: Az Orff-koncepció szerepe a zenei nevelésben
- Szűcs Tímea: A tanári pálya komplex kérdései a zenetanítás tükrében
- HANGSZERMÓDSZERTANI ASPEKTUSOK
- Nagy Csaba Zoltán: Megújuló régi zene
- Ifj. Duffek Mihály: Barokk szólódarabok előadásmódja és átírása fagottra
- Jakab Hedvig: Bevezetés a billentyűs régizenejátékba - Alapelvek és gyakorlati megvalósításuk
- Duffek Mihály: Párhuzamosok találkozása, a zongora hangszertörténetének funkcionális áttekintése
- Szabó István: Ritmusképletek és ritmusösszefüggések történeti aspektusai
- Óváry Zoltán: Többkötetes magyar gitáriskolák több nézőpontú elemzése a tartalmuk jellege alapján
- Kapusi Kálmán: A nagybőgőtanítás módszertana
- Puskás Levente: A klasszikus és jazz-szaxofonozás különbségei és hasonlóságai
- Ittzés Tamás: Hangképzés márpedig nem létezik, avagy a hang=oldás - A hegedülésben szükséges természetes mozgások,és azok megtanításának fontossága
- Romos Zsolt: A természetes és a harmonikus mozgásmechanizmusok kialakítása a hangszeres játékban - A mozgásfejlesztés jelentősége, a motorikus képességek elmélyítésének lehetőségei
- ABSTRACTS
- SZERZŐINK
- Studies in Music Pedagogy - The Methodological Revitalisation of Music Education
Legutóbbi frissítés:
2023. 03. 05. 19:29